مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از عقد قرارداد و معرفی به بانک ۹۵۵ طرح اشتغال روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از عقد قرارداد و معرفی به بانک ۹۵۵ طرح اشتغال روستایی در استان خبر داد.

آشتاب اضافه کرد: این برنامه‎ها شامل پرداختن به توسعه اقتصادی در مناطق روستایی است که متولیان بخش اقتصادی ظرفیت‎های اقتصادی در این منطقه‎ها را شناسایی و سپس طرح‎ها و نیاز تسهیلاتی آن‌ها را برآورد می‎کنند.

وی ادامه داد: این طرح‎ها در کمیته و کارگروه‎های تخصصی سطح شهرستان‎ها بررسی شده و به دستگاه‎های استان ارجاع داده می‎شود که نهایتا در صورت تایید به بانک‎های عامل پرداخت کننده تسهیلات اعلام خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: طی سال‎های ۹۶ و ۹۷ اجرایی و عملیاتی شدن طرح اشتغال روستایی شدت گرفت که سهم استان از آن ۱۴۹ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه میزان تخصیص استان ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که به ۱۴۹ میلیارد افزایش یافته است، افزود: با توجه به تلاش‎ها و پیگیری‎های به عمل آمده ۹۵۵ طرح با اعتباری معادل ۱۶۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان موفق به عقد قرارداد و پرداخت شعبات استانی شدند.
آشتاب تصریح کرد: این مقدار بیانگر تحقق ۱۱۰ درصدی عملکرد در بحث اشتغال روستایی طی مرحله اول است که حاصل پیگیری‎ها و تلاش‎های مصرانه استان است.

انتهای پیام/ب

عقد قرارداد و معرفی ۹۵۵ طرح اشتغال روستایی لرستان به بانک‌های عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.