معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی نوار ساحلی دریای مَکران در شهرستان کنارک خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اراضی ملی در نوار ساحلی دریای مکران توسط افرادی ناشناس مورد تصرف قرار گرفته است، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی دقیق موضوع، با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و ادله و مستندات کافی در خصوص تصرف اراضی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات تیمی متشکل از عوامل انتظامی، قضایی و منابع طبیعی شهرستان، سازه‌های غیر مجازساخته شده توسط افراد سودجو را که به دیوار کشی و برپایی آلاچیق در نوار ساحلی اقدام کرده بودند تخریب و ۵۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۵ میلیارد ریال را رفع تصرف کردند.

سرهنگ جعفری بیان داشت: شهروندان محدوده نوار ساحلی برای حفاظت و حراست از اراضی ملی در راستای ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه همه جانبه در این منطقه می‌توانند تخلفات مشاهده شده در خصوص تصرف اراضی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قانونی و جدی با زمین خواران و افراد سودجو، افزود: تحقیقات در خصوص دستگیری متهم یا متهمان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

برخورد قانونی و جدی با زمین خواران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار