حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی گفت: پرونده مدیری که 12 نفر از بستگان خود را استخدام کرده بود در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز باغ شهرهای سروک یاسوج را گرفتیم و حتی در این زمینه حکم تخریب نیز صادر شد.

وی با اشاره به در جریان بودن پرونده مدیری که 12 نفر از بستگان خود را استخدام کرده بود، عنوان کرد: این مدیرکل به غیر از پرونده استخدام‌های فله‌ای پرونده دیگری نیز دارد که رای آن صادر شده است.

مزارعی از صدور حکم شلاق و حبس برای برخی از مدیران استخدام کننده فله‌ای خبر داد و ابراز کرد: دستگاه‌های قضایی سفارش برخی افراد برای مدیران دارای پرونده در دستگاه قضایی سفارش می‌کنند ولی گوش ما در این زمینه بسته بوده و به این سفارشات اعتنایی نمی‌کنیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم جزم سازمان بازرسی برای برخورد با مدیران متخلف بیان کرد: دستگاه قضایی در زمینه سلامت انتخابات ورود نمی‌کند زیرا طبق قانون متولی این مهم دستگاه‌های دیگری بوده ولی در صورت وقوع جرم و تخلف ورود می‌کنیم.

مزارعی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی در زمینه برخورد با زمین خواری افزود: در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز برخی مدیران در سروک ورود کرده و حتی در این زمینه احکامی نیز صادر شد.

وی با طرح این پرسش که چگونه نقدینگی استان در دست 4 نفر است؟، گفت: در این زمینه درخواست شفاف سازی کرده‌ایم اما هنوز گزارش به ما نرسیده است.

انتهای پیام/ب

توضیحات رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درباره پرونده استخدام های فله ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.