رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: در سه ماهه دوم امسال، تعداد یک هزار و ۸۸۹ مورد بازرسی در شهرستان پیرانشهر صورت گرفته است.

نامجو رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در این مدت بازدید‌های مستمر از معادن و واحد‌های صنفی، غیر صنفی و صنعتی شهرستان پیرانشهر انجام شد.

وی تصریح کرد: در سه ماهه سالجاری ۶۹ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر با اشاره به اینکه در سه ماهه دوم سالجاری، از تعداد یک هزار و ۸۸۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۲۳۳ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز یک میلیارد و ۱۵۱ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۱۲۴ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۲۷ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۱ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نامجو افزود: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۵۵ مورد بوده که ۳۱ مورد تخلف محرز و ۲۴ مورد غیر متخلف است.

وی در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ

بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی  شهرستان پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.