رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در طی این بازرسی‌ها ۴۷۹ فقره پرونده تخلف با ۴۸۵ عنوان تخلف به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت :بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا‌های اساسی توزیع روغن نباتی، برنج و گوشت گرم توسط فروشگاه‌های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی یک ماه گذشته ۶ محموله به مقدار ۶۳ تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی ۲۸۵ تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و ۸۰ تن نیز سهمیه جدید استانی می‌باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب‌ها و مصارف عمومی و ۵۰ تن مابقی جهت نیازمندی‌های موسسات آموزشی اقدام نموده است.

اسکندری افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد ۸۱۴۸ حلقه لاستیک دریافتی استان تعداد ۶۴۳۴ حلقه توزیع شده است.

انتهای پیام / س خ

بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.