ترامپ با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است که در ۱۳ آبان ملت ایران آن‌ها را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، با اعلام اینکه امریکا در برابر قدرت و عظمت ایران اسلامی درمانده شده است، گفت: عربستان و آمریکا در مسئله یمن، لبنان و سوریه درمانده شده‌اند.

وی افزود: دشمن اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم و تجاوز به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده که تاکنون موفق نشده است.

امام جمعه موقت ساری گفت: ترامپ با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است که در ۱۳ آبان ملت ایران آن‌ها را ناکام گذاشتند.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم حتی نمی‌توانیم به کشور‌های اروپایی تکیه کنیم، چون آن‌ها هم قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به اینکه باید با مردم رابطه دوستی و حسنه برقرار کرد، ادامه داد: گرانی‌های بی در و پیکر معیشت مردم را به خطر انداخته است.

امام جمعه موقت ساری گفت::مشکلات اقتصادی در جامعه ما وجود دارد و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود:اداره کشور ساز و کار خاص خودش را دارد و دولت باید با تمام توان مشکلات مردم را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه دهه وقف را پیش رو داریم، ادامه داد: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که باید آن را پیش از پیش ترویج کنیم، اوقاف یک نهاد صددرصد فرهنگی و ارزشیِ ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه روز کتاب و کتابخوانی در پیش است و سرانه کتابخوانی در ایران پایین است، گفت: شأن نظام و مردم ایران اسلامی نیست که مسأله مطالعه در کشور به این میزان پایین باشد.
انتهای پیام/آ

ملت ایران، ترامپ را در ۱۳ آبان ناکام گذاشتند

برچسب ها: انقلاب ، مجلس خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.