نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دوره وعده و وعید و سخنرانی گذشت،دستگاه ها و نهادها موظفند برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به میدان بیایند، مردم حق دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: دوره وعده و وعید و سخنرانی گذشت، نمی‌شود کشور را با این چیز‌ها اداره کرد، جلوی گرانی‌ها را بگیرید، بازار را تنظیم کنیم، مردم گریه و ناله داشته و حق دارند.

وی افزود: دولت، مجلس و دست‌اندرکاران مسائل اقتصادی جامعه تلاش داشته باشند که مشکلات معیشت را تا جایی که می‌توانند و قدرت دارند حل کنند.

امام جمعه ساری گفت: بسته حمایتی خوب است، اما نمی‌توان به این چیز‌ها خیلی دل بست، باید کار ریشه‌ای، بنیادین و مانا انجام داد، زیرا مردم گلایه‌های زیادی دارند و امیدواریم خداوند مسیر گره‌گشایی مشکلات را خودش هموار کند.

آیت‌الله طبرسی افزود: به سفارش رهبری در باب اقتصاد مقاومتی توجه کنید، مردم چه قدر استقامت کنند، تا کی صحبت از برنامه‌ها و اینکه "این می‌شود و آن می‌شود" برنامه‌ها را عملیاتی کنید، این مسائل برای مردم خیلی اهمیت و تازگی ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دیدار نخبگان و استعداد‌های برتر کشور با مقام معظم رهبری، گفت:: در شرایطی که دشمن به دنبال توطئه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، رهبری سه کار مهم انجام دادند، نخست دیدار با بسیجیان، دوم دیدار با نخبگان و سوم تدوین سند اسلامی ایرانی برای پیشرفت و توسعه است.

وی به گروگان گرفتن جمعی از مرزبانان در مرز میرجاوه اشاره کرد و گفت: این اقدام تروریستی بوده و محکوم است، امیدواریم مرزبانان زودتر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به حادثه ربوده شدن مرزبانان کشور در میرجاوه گفت:: دولت باید با همکاری دولت پاکستان اقدام جدی انجام دهد، تا این افراد به خانه خود برگردند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به تصویب لایحه CFT گفت: باید تکلیف این موضوع نیز روشن و مشخص شود؛ این لایحه مانند سایر لایحه ها , سیر قانونی خود را طی می کند , اما با طوفانی کردن فضای کشور کاری از پیش نمی رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیاده‌روی اربعین و علاقه مردم از هر دین و آیینی به زیارت بارگاه امام حسین (ع) افزود: آن حضرت غریبانه و مظلومانه در کربلا شهید شدند و تاریخ به این واقعه جانگداز شهادت داد لذا تا دنیا دنیا است اگر برای مظلومیت امام حسین (ع) گریه کنیم، باز هم کم است.

در نماز جمعه این هفته ساری، از سه ورزشکار مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در رشته‌های کبدی (معین نبی‌بخش)، والیبال نشسته (رمضان صالحی) و وزنه‌برداری (حمزه محمدی) تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

جلوی گرانی‌ها گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.