گوگل اعلام کرده است که اندروید از این پس می‌تواند از نمایشگرهای تاشوی گوشی‌های هوشمند را پشتیبانی کند.

اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای تاشو را آغاز کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها پلتفرم اندروید روی هر دستگاهی نصب شده است و کار می‌کند و فقط روی گوشی‌های هوشمند دیده نمی‌شود. به تازگی و با توجه به شنیده شدن خبرهایی مبنی بر تولید گوشی‌های هوشمند تاشو، به طور طبیعی، گوگل در حال اضافه کردن پشتیبانی از گوشی‌های تاشو به پلتفرم این سیستم عامل است و خود را برای آینده‌ای نزدیک آماده می‌کند. تعجبی هم ندارد که گوگل و سامسونگ با هم برای تولید رابط کاربری One UI همکاری کنند.

در حال حاضر، توسعه دهندگان اندروید تمرکز خود را روی دستگاه‌هایی گذاشته‌اند که دارای یک یا دو نمایشگر هستند. در هر دو صورت، اندروید تلاش خواهد کرد تا بدون این که در کار آن خلالی ایجاد شود، از حالت تا شده به حالت بازشده دستگاه تغییر پیدا کند. نگاه کردن ویدئو می‌تواند مثالی برای این حالت باشد.

وبلاگ اندروید همچنین اشاره کرده است که بیش از یک تولیدکننده تلاش می‌کند تا گوشی‌های انعطاف‌پذیر تولید کنند. در کنار سامسونگ، گفته می‌شود دیگر تولیدکنندگان مانند هوآوی، ال‌جی، شیائومی، اوپو، لنوو و موتورولا در تلاش هستند تا گوشی‌های تاشوی ساخت خود را تولید کنند و این می‌تواند خبر از عرضه این نوع گوشی‌ها در سال آینده باشد.

گفتنی است، تغییرات بیشتر و جذاب‌تری هم در انتظار اندروید است که در زمان عرضه گوشی‌های تاشو بیشتر به آن‌‎ها پرداخته خواهد شد. در ادامه تصویری از رابط کاربری اندروید مشاهده خواهید کرد که طرز کار این سیستم عامل را روی گوشی‌های تاشو به نمایش می‌گذارد.

اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای تاشو را آغاز کرد


بیشتر بخوانید: در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ چه گذشت؟


انتهای پیام/

اندروید از گوشی‌های تاشو پشتیبانی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار