شاگردان حمید کمالی به مس سونگون رده دومی در لیگ برتر فوتسال رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پانزدهم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ آبان ماه تیم ارژن شیراز با میزبان خود مس سونگون مسابقه می‌دهد.

شرایط دو‌ تیم در جدول رده بندی متفاوت است، ارژن شیراز با ۱۶ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفته، ولی مس سونگون با کسب ۳۳ امتیاز پس از گیتی پسند اصفهان صدر جدولی، برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند.

در هفته چهاردهم ارژن شیراز مقابل میهمانش آذرخش بندرعباس شکست ۳-یک را تجربه کرد تا حمید کمالی سرمربی تیم از سمتش استعفا کند که این موضوع با مخالفت کریمی مدیرعامل باشگاه مواجه شد.

کمالی سرمربی ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در خصوص موضوع استعفایش پس از بازی با آذرخش، بیان کرد: در چند جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم ایشان مخالفت کردند و من هم علی رغم اصراری که مبنی بر جدایی داشتم با درخواست مهندس کریمی به همراه تیم راهی بازی با مس سونگون شدم وبا توجه به مشکلاتی هم که وجود دارد کسی هم وارد این کارزار نمیشد.

وی ادامه داد: بنده از نتایج هفته‌های اخیر ناراحت نبودم، چون تا همینجا هم با این وضعیتی که برایمان پیش امد خوب ایستادگی کردیم، مشکلاتی که اگر برای هر مربی به وجود بیاید بیش از دوبازی نمیتواند تحمل کند.

مربی ارژن شیراز افزود: همین بازی پیش رو با مس، ببینید چند بازیکن را ما در اختیار نداریم، اما به هرحال باید بسازیم، هرچند دوست داشتم دیگر کار نکنم، ولی خوب باشگاه قبول نکرد.

کمالی با اشاره به داوری‌های ضعیف هفته‌های اخیر هم که در نتایج ارژنی‌ها تاثیرگذار بوده گفت: متاسفانه داور بازی با آذرخش با کارت‌های بی مورد سه بازیکن ما را محروم کرد، مگر ما چند بازیکن داریم که داران براحتی کارت می‌دهند.

سرمربی ارژن بیان کرد: هیچوقت دنبال بهانه نبودم، اما مشکلات تیم خیلی ذهن مرا درگیر کرده، چون اگر دنبال کار‌ها هم نباشم اصلا تیم نمیتواند به جایی برود، همه حرف‌ها را نمی‌شود گفت و فقط باید بسازیم.

کمالی در خصوص حریف این هفته ارژن بیان کرد: مس سونگون حریف روز جمعه مارا همه می‌شناسند، ۱۲ بازیکن خوب وسرحال دارند و تنها باید در مقابل آن‌ها مردانه بازی کنیم و امیدوارم در هفته‌های اینده بیشتر به این بچه‌ها رسیدگی شود تا شرایط فنی نیز بهتر شود.

احسان سبزواری و علی احمدی بازی مس سونگون ورزقان و ارژن شیراز را قضاوت خواهند کرد.

دیدار رفت دوتیم به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز، با تساوی یک-یک خاتمه یافت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.