آذرخش بندرعباس با شکست ارژن شیراز، استعفای سرمربی را رقم زد.

شکست تلخ خانگی ارژن در لیگ برتر فوتسال /سرمربی ارژن استعفا داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۴ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز تیم ارژن شیراز به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و در پایان ۴۰ دقیقه تلاش، این نماینده بندرعباس بود که با نتیجه ۳-یک حریف شیرازی خود را شکست داد.

تیم آذرخش در دقیقه ۱۸ نیمه نخست توسط حبیب محمدزاده به گل رسید و در دقیقه هشت نیمه دوم امین نصراله زاده حساب کار را ۲-صفر کرد، ولی این پایان کار نبود و رضا جوانبخت کاپیتان ارژن در دقیقه ۹ نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما این برای فرار از شکست نماینده فارس کافی نبود و میلاد چراغی در دقیقه پایانی نیمه دوم با زدن گل سوم آذرخش از روی نقطه پنالتی، تیر خلاص را بر پیکره ارژن شلیک کرد.

حمید کمالی سرمربی ارژن با اعتراض به قضاوت داوران این بازی گفت: داوران با سوت زدن‌های اشتباه و اخراج دروازبان من، بازی را خراب کردند و از طرف دیگر بازیکنانم موقعیت‌ها را به هدر دادند و بضاعت ارژن همین است و دیگر کاری از دست بنده بر نمی‌آید.

وی افزود: از همین جا استعفای خود را اعلام می‌کنم و دیگر نمی‌توانم بیشتر از این کاری انجام دهم و امیدوارم افراد دیگری که به ارژن می‌آیند موفق باشند.

رپزپیکر سرمربی آذرخش بندرعباس هم بیان کرد: با وجود داشتن مصدوم‌های بسیار، بازیکنانم ایثار کردند و من هم شب گذشته به تیم إضافه شدم و قصد نداشتم برگردم، با اینحال این شکست چیزی از ارزش‌های تیم ارژن کم نمی‌کند.

علی حفیظی داور اصفهانی این مسابقه در دقیقه هفت نیمه دوم ها‌ی جعفری سنگربان ارژن را بدلیل خطای هند آمد از زمین اخراج کرد تا دقایقی بازی با اعتراض کادرفنی ارژن روبرو شود و اسحاق سورغالی بدلیل اعتراض کارت زرد بگیرد.

از اتفاقات مهم این بازی می‌توان از به هدر رفتن ضربه پنالتی محمد زارعی بازیکن ارژن در دقیقه ۱۴ و إبراهیم فلامرزپور در دقیقه ۱۷ نیمه دوم اشاره کرد.

ارژنی‌ها با این شکست و ۱۶ امتیاز به رده دهم جدول رده بندی سقوط کردند.

نماینده فارس از هفته هفتم و مصاف با مقاومت البرز، دیگر موفق به کسب پیروزی نشده است.

تیم ارژن در هفته ۱۵ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، جمعه ۱۸ آبان ماه مصافی دشوار با تیم رده دومی مس سونگون خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

مصاف ارژن شیراز با آذرخش بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.