نماینده فارس برای کسب نخستین برد خود در دور برگشت به مصاف نماینده رشت می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۱ روز جمعه یازدهم آبان ماه، شاگردان نجمه برزگر در تیم پارس آرا میهمان شهرداری رشت هستند.

پارس آرا دور رفت مسابقات را با ۳ برد، ۲ تساوی، پنج شکست، یازده امتیاز و قرار گرفتن در مکان هشتم جدول به پایان برد و شهرداری رشت با ۱۵ امتیاز جایگاه ششم را بدست آورد.

زارع مدیر تیم پارس آرا در خصوص شرایط تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: در دور برگشت کار همه تیم‌ها با توجه به فشردگی مسابقات آسان نخواهد بود و تیم پارس آرا هم ۳ بازیکن خود به نام‌های را از دست داد و کوثر حیدرنژاد، غزاله محمدی و زینب میر رضایی را از دست داد و آیدا اژدری و یاسمن پاکجو را به خدمت گرفت.

وی افزود: به هر حال در تعطیلات نیم فصل سعی کردیم با داشته‌هایی که داریم تمرینات خود را دنبال کنیم و همه امیدمان به انگیزه بازیکنان جوانی است که در اختیار داریم و البته تجربه بازیکنانی مانند پرستو کهن که مطمئنا به کار ما خواهد آمد.

مدیر پارس آرا شیراز بیان کرد: در بازی رفت موفق شدیم شهرداری رشت را شکست دهیم، ولی در دور برگشت همه تیم‌ها تقویت شدند بااین حال از کسب امتیاز مقابل نماینده رشت ناامید نیستیم.

تیم پارس آرا آیدا اژدری و پرستو کهن را در این دیدار به همراه نخواهد داشت.

بنفشه شهیدی و دیانا عبداله زاده بازی شهرداری رشت و پارس آرا شیراز را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ن

مصاف پارس آرا و شهرداری رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار