رئیس اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت:پیش‌بینی می‌شود از ۲۵ صفر تا ۱۵ ربیع الاول بیش از ۲۰۰ هزار زائر اردو زبان به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

پیش‌بینی تشرف ۲۰۰ هزار زائر اردو زبان به حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین غلامپور رئیس اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: طبق پیش‌بینی انجام گرفته حرم مطهر رضوی میزبان بیش از ۲۰۰ هزار زائر اردو زبان از کشور‌های هند و پاکستان از ۲۵ صفر لغایت ۱۵ ربیع الاول است.

وی با بیان اینکه عمده زائران غیرایرانی که در دهه پایانی ماه صفر به حرم مطهر مشرف می‌شوند از شبه قاره هند هستند،تصریح کرد: رسالت اصلی این مدیریت، استقبال و ارائه خدمات فرهنگی به زائرانی است که از سایر کشور‌های جهان اسلام برای بهره‌مندی از فضای معنوی این مکان مقدس خود را به حرم مطهر رضوی رسانده‌اند.

  رئیس اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، سخنرانی، عزاداری، مداحی، حلقه‌های معرفت برای این زائران در نظر گرفته شده است،گفت:همچنین در اجتماع زائران اردو‌زبان که ۴ ربیع الاول بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی و مرثیه‌سرایی در صحن امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار زائر از شبه قاره هند و پاکستان و سایر کشور‌ها در این مراسم حضور داشته باشند.

غلامپور افزود: این اداره در ایام پایانی ماه صفر از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۲ با بهره‌گیری از مترجمان مسلط خدمات خود را به زائران غیر ایرانی در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

 ۲۰۰ هزار زائر اردو زبان به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.