مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:نیرو‌های اعزامی از دارالشفاء امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر در موکب‌های جاده‌ای آماده خدمات‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی هستند.

ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده در موکب‌های جاده‌ایبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:در ایام پایانی ماه صفر در موکب‌های جاده سرخس، جاده قوچان و ده‌غیبی در مسیر‌های منتهی به مشهد آماده خدمت رسانی به زائرین پیاده هستند.

وی افزود: موکب جاده سرخس با همکاری خادم‌یاران سلامت اعزامی از دارالشفاء امام رضا(ع) و اداره دربانان آستان قدس رضوی، به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی، از ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۳۹۷ در ۴۰ کیلومتری جاده مشهد- سرخس دایر شده است.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: این مؤسسه درمانی با تأمین تجهیزات، دارو و نیروی انسانی شامل پزشک و پرستار به عموم زائران پیاده حرم مطهر رضوی که از مسیر جاده سرخس به مشهد مشرف می‌شوند تا شب شهادت امام هشتم (ع) خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

سرگلزایی افزود: در مجموع شش خادم‌یار سلامت رضوی اعزامی از دارالشفاء امام (ع) در کنار ده پرستار افتخاری از همدان به‌صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران دردمند پیاده هستند، در مجموع در هر شیفت کاری، یک پزشک و شش پرستار در این موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین جمعی از خادم‌یاران سلامت اعزامی از دارالشفاء امام (ع) در کنار نیرو‌های اداره فراشان حرم مطهر رضوی، از ۱۵ تا ۱۶ آبان سال جاری در موکب جاده قوچان به مشهد به زائران پیاده این مسیر خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

مدیر عامل موسسه درمانی آستان قدس اظهار داشت: ۱۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و سیار نیز در ایام پایانی ماه صفر پذیرای بیماران نیازمند به خدمات درمانی اورژانسی در حرم مطهر رضوی است.

سرگلزایی افزود: دارالشفاء امام (ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی با بهره‌گیری از نیرو‌های مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی و خادم‌یاران سلامت رضوی به‌صورت شبانه‌روزی زیر نظر این مؤسسه به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام//آ. ح


۱۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به زائرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.