در آستانه فرا رسیدن سالروزشهادت امام رضا (ع) خیل مشتاقان و دلدادگان به منظور شرکت در مراسم عزاداری امام رضا(ع) حرکت خود را از سراسر ایران آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کارشناسی تربیت بدنی و تندرستی اداره آموزش و پرورش تربت جام هم از این قضیه مستثنی نبوده و برای اولین بار و به منظور شرکت در مراسم عزاداری امام رضا (ع) حرکت خود را با یک کاروان ۲۰ نفره دوچرخه سواری از تربت جام به مقصد مشهد آغاز نمود.

امیریوسفی از کسانی است که در این کاروان حضور دارد.
 
وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: کارشناسی تربیت بدنی و تندرستی اداره آموزش و پرورش تربت جام به منظور شرکت در مراسم باشکوه عزاداری امام رضا (ع) برای اولین بار حرکت خود را با شرکت ۲۰ نفر از معلمان ورزشی و پرورشی که سه نفر از این عزیزان از خانواده‌های معظم شهدا می‌باشند ، درقالب یک کاروان دوچرخه سواری از ساعت ۸ صبح امروز از محل اداره آموزش و پرورش تربت جام آغاز نمودند.

یوسفی افزود: دوچرخه سواران فرهنگی تربت جام مسیر ۱۸۰ کیلومتری تربت جام تا مشهد را درمدت ۲ روز رکاب و در شب شهادت علی بن موسی الرضا (ع) درمراسم عزاداری آن امام رئوف شرکت خواهندنمود.

انتهای پیام//س.ج
 

حرکت کاروان دوچرخه سوار از تربت جام به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.