سرپرستان جدید ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خوی و چایپاره منصوب شدند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین این اداره کل با حضور در فرمانداری خوی و چایپاره، سرپرستان جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این دو شهرستان را منصوب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ، ضمن تقدیر از زحمات حسین باقر زاده رئیس پیشین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوی، محمد صادق نژاد را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

وی همچنین با حضور در بین کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوی از زحمات و تلاش‌های کارکنان و راهداران این اداره قدردانی نمود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه با حضور در فرمانداری چایپاره ضمن تجلیل از خدمات محمد صادق نژاد رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چایپاره، حمید علی محمدلو را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب نمود.

وی سپس در جمع صمیمی کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چایپاره حضور یافت و درباره مسایل و مشکلات آن‌ها به بحث و گفتگو پرداخت.

شکری در ادامه از راهدارخانه مرکزی چایپاره و ساختمان در دست احداث اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چایپاره نیز بازدید و بر میزان آمادگی این راهدارخانه و روند پیشرفت ساختمان اداری تاکید نمود.

گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پایان این سفر و ماموریت در راه بازگشت از راهدارخانه قوشچی بازدید و در جریان میزان آمادگی این راهدارخانه برای اجرای طرح راهداری زمستانی و نیز وضعیت وسایل نقلیه سنگین و انبار شن و نمک نظارت نمود.

انتهای پیام/م

انتصابات جدید در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خوی و چایپاره

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.