مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان از دو پروژه ی بزرگ پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایرج رحمانی، مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به همراه امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسئولان ورزشی از روند اجرای پروژه های پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی کرمان بازدید کرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در جریان این بازدید گفت: پیرو مصوبه ی وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد از هفته دولت تا دهه مبارک فجر حداقل 40 پروژه ی بزرگ در سطح کشور با حضور مقام عالی وزارت و معاونان وی افتتاح شود.

رحمانی افزود: امروز به منظور بازدید از پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی به کرمان سفر کردم که الحمدلله کارهای بسیار ارزشمندی بود و گزارش این پروژه ها برای هماهنگی حضور مقام عالی وزارت به منظور افتتاح ارسال می شود.

وی به بازدید از زورخانه بین المللی کرمان اشاره و تصریح کرد: مجموعه زورخانه مشکلاتی نداشت، بلکه یکسری اشکالات ریزی بود که دستور رفع آن به پیمانکار و ناظر پروژه داده شد.

رحمانی یادآور شد: این ایرادات سه، چهار روزه قابل رفع است.

 مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: پیست دوچرخه سواری کرمان نیز کلیات کار هیچ گونه مشکلی ندارد و طی بازدیدی هم که انجام شد، بسیاری از نواقص برطرف شده و چند نقص جزیی باقی مانده است که دستور اصلاح آن هم به همکاران شرکت توسعه و هم پیمانکار داده شد.

رحمانی پیش بینی کرد: ظرف هفت، هشت روز آینده بتوانیم این پروژه ها را افتتاح کنیم.

وی با اعلام اینکه استان کرمان از گذشته مهد دوچرخه سواری ایران بوده و طی سال های گذشته اولین مدال طلای آسیایی را توسط علی زنگی آبادی برای کشور به ارمغان آورده، گفت: حق است که این پروژه هر چه زودتر افتتاح شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

رحمانی افزود: زورخانه بین المللی هم یک مجموعه بسیار زیباست که با افتتاح آن می توان، مسابقات بین المللی و جهانی را در این رشته به میزبانی این استان برگزار کرد.

انتهای پیام/ب

بازدید از پیست دوچرخه سواری و زورخانه بین المللی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار