ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: هیچ حریفی برای من زنگ تفریح نیست و حتی برای مسابقات کشوری هم با برنامه مبارزه می‌کنم.

امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: هر سال سطح رقابت‌های قهرمانی کشور بهتر می‌شود و تمام ورزشکاران برای کسب مدال راهی این رقابت‌های می‌شوند. در وزن من نفرات زیادی برای مبارزه حضور دارند، اما توانستم با عملکرد خوبم در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم خودم را اثبات کنم. هیچ حریفی برای من زنگ تفریح نیست و حتی برای مسابقات کشوری هم با برنامه مبارزه می‌کنم.

او ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا که توانستم مدال نقره را بدست آورم اکنون برای رقابت‌های ارتش‌های جهان که آذرماه در برزیل برگزار می‌شود در اردوی تیم ملی حضور دارم. هر رقابتی سختی خودش را دارد و باید برای حضور در هر مبارزه‌ای آماده بود.

بخشی افزود: تکواندو اکنون به آرامش و اتحاد رسیده است امیدوارم که بتوانیم با کمک کادر فنی و تلاش ملی پوشان بار دیگر تکواندو ایران را به دنیا ثابت کنیم. رقابت‌های قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است که تمام تکواندوکاران سعی می‌کنند بتوانند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند و در نهایت در لندن برای ایران افتخار آفرینی کنند.

ملی پوش تکواندو کشورمان در پایان گفت: دراین دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور برای تیم استان آذربایجان شرقی روی شیاپ چانگ رفتم و توانستم مبارزات خوبی انجام دهم و با شکست حریفانم موفق به کسب مدال طلا شدم.


بیشتر بخوانید: اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به عملکرد داوران لیگ برتر

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد


انتهای پیام/

اظهارات بخشی درباره رقابت‌های تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار