مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت:جشنواره پنبه دانه با رویکرد ساخت دست سازه ها با موضوع اجتماعات و راهپیمایی ها در دست اقدام می باشد.

 برگزاری جشنواره دانش آموزی پنبه دانه در ایلاممسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; اظهار کرد: فرهنگ اسلامی دانش‌آموزان و اسلامی بودن جایی که در آن فعالیت دارند از رسالت‌های مهم این تشکل است. تلاش ما برای نیروسازی و جریان سازی های موفق در محور کشور اسلامی است.

 

وی گفت: مهم‌ترین هدف این تشکل را تربیت دانش‌ آموزانی مومن و تکلیف‌گرا برای سکان‌داری انقلاب اسلامی است که سبب اعزام جمعی از دانش آموزان ایلامی برای شرکت در دیدار دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب که به‌صورت سالانه و منظم برگزار می‌شود، شده است.

 

وی افزود:جشنواره پنبه دانه بارویکرد ساخت دست سازه ها با موضوع اجتماعات و راهپیمایی ها در دست اقدام می باشد. که دانش آموزان میتوانند تا آثار خود را تحویل دبیرخانه دهند و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهدشد.

پارسی اظهار داشت: برگزاری موکب های دانش آموزی، باشگاه فعالان فرهنگی و مذهبی، فعالیت های علمی و ارتقا تحصیلی نیز از جمله اقدامات این اتحادیه دانش آموزی می باشد.

 

 روح‌الله پارسی بیان کرد:برنامه محوری دیگر بحث جلسات گفتمان دینی در سطح مدارس در طول سال با حضور روحانیون توانمند و تربیت شده برای ایفای نقش تبلیغی و آموزشی در فضای دانش‌آموزی است.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام از فعالیت بیش از 2000 دانش‌آموز در قالب انجمن‌های اسلامی در مدارس استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه‌ی دلسوزان فرهنگی شاهد برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار برای پرورش نسلی تکلیف‌گرا ، بالنده و پویا باشیم.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره دانش آموزی پنبه دانه در ایلام  برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.