رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملکشاهی گفت:یادواره شهدای دانش در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی درملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛خیدان جواهری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملکشاهی در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان گفت: دانش آموزان بسیجی همانند شهید محمدحسین فهمیده هستند که برای مقابله با تانک‌های دشمن، نارنجک به خود می‌بندند و بدون هیچ ترسی برای مقابله با دشمن لحظه‌شماری می‌کردند.

جواهری ضمن بیان اینکه روز 13 آبان دارای ویژگی‌هایی خاص است اظهار کرد: همه ما باید در روز 13 آبان با حضوری دندان‌شکن تنها به وحدت کلمه بیندیشیم و با پشتیبانی رهبری و ولایت‌فقیه بر دشمنان قسم‌خورده نظام و ملت ایران بشوریم.

وی بیان کرد: این روزهای بهاری ارمغان خون‌هایی بود که در آن ایام برای سرزمین اهدا شد.

خیدان جواهری بهره‌مندی از روحیه نشاط، شادابی،‌ خلاقیت و نوآوری و داشتن توان حرکت به‌سوی رشد تعالی و تکامل را از ویژگی‌های دوران نوجوانی و دانش‌آموزی برشمرد.

وی با تشریح اهمیت روز 13 آبان و بزرگی این روز ادامه داد: ملت ایران با انقلاب اسلامی و به‌ویژه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، به ملت‌های آزاده و جامعه بشری نشان داد که همه مشکلات جامعه بشری جنایات و مداخلات سلطه گرانه آمریکاست و این دستاورد، رهاورد کوچکی نبود چراکه همین دستاورد منشأ بیداری اسلامی جهان اسلام، خیزش‌های مردمی و قیام‌های مکرر ملت‌ها علیه سلطه و جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش شده است.

انتهای پیام/ د

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.