مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:آرامش و احساس امنیتی امروز کشور حاصل خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

خانواده‌های شهدا پرچمداران انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان دهلران، شهدا را پرچمداران بصیرت و مایه عزت و سرافرازی نظام اسلامی دانست و گفت: آرامش و احساس امنیتی امروز کشور حاصل خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی، عزت، رحمت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواد‌های معظم جانبازان و شهدا عنوان کرد و افزود: خانود‌های جانبازان وشهدا عظیم‌ترین وگران بها‌ترین سرمایه‌های نظام هستتند.

سلیمان رستمیان بیان کرد:راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه شهیدان با تاسی از انبیا و اولیای الهی درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند، اضافه کرد: تمامی جوانان و نوجوانان باید از فداکاری ها، رشادت ها و صبر و ایستادگی این بزرگ مردان الگوبرداری کنند چرا که شهدا بهترین الگوی الهی واقعی جامعه ما هستند.

رستمیان ادامه داد:شهدا مظهر اقتدار، ایثارگری و الگوی رفتاری در جامعه هستند که حفظ استقلال ، تمامیت ارضی کشور، عزت و سربلندی ایران از خون شهدا بدست آمده، و وظیفه همه مردم حفظ این ارزشهاست.
انتهای پیام/ د
 

صحبت های مدیرکل بنیاد شهیداستان ایلام در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران

 
برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.