رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: راهیان نور به عنوان یک اقدام ارزشمند فرهنگی می تواند منویات مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

دانش آموزان سفیران فرهنگ ایثار و شهادت

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; فارس شریفی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام در مراسم بدرقه اعزام دانش آموزان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور گفت: راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند، تاثیرگذار و یک پدیده نو در عرصه فرهنگی بوده است.

 

وی، با بیان اینکه راهیان نور در واقع امتداد راه شهیدان، ایثارگران و رزمندگان عزیزی است که 8 سال دفاع مقدس از کیان و استقلال میهن اسلامی دفاع کردند، افزود: شهیدان و جانبازان و رزمندگان از بهترین وجه وجوی خود یعنی جانشان گذشتند و آنرا در طبق اخلاص گذاشته و از سرزمین و شرف کیان اسلامی در برابر دشمنان دفاع کردند.

 

شریفی اضافه کرد: جانفشانی شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آرامش و امنیت امروز را رقم زده است و باید قدردان این ایثارگری ها و جانفشانی ها باشیم و بهترین قدردانی قدم گذاشتن در راه شهیدان و ادامه دادن آرمان های آنان است.

 

شریفی، شهیدان در امتداد راه عاشورایی در جبهه ها های حق علیه باطل قدم گذاشتند و امروز وظیفه ما به ویژه معلمان و دانش آموزان تداوم راه شهیدان عظیم الشان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است و راهیان نور به عنوان یک اقدام ارزشمند فرهنگی می تواند منویات مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

 

وی، ابراز کرد: کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی به طور قطع تاثیرات بسیار شگرف روحی برای دانش اموزان خواهد داشت و هر کدام از دانش آموزان با نوشتن خاطرات بازدید از این مناطق می توانند خود سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل ای بعدی باشند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام، خاطرنشان کرد: دانش آموزان سعی کنند که در بازدید از مناطق عملیاتی ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس از شهدا الگوگیری کرده و برای مسیر زندگی خود به کار گیرند.

انتهای پیام/اس

 

 

 

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.