رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای خواهران در فردوس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛صالحی عمرانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سفر به فردوس و در جلسه ای با مسئولان شهرستان فردوس با بیان اینکه آموزش ها باید در آینده اقتصادی جامعه اثرگذار باشد، گفت:در کشور ما تنها نگرش مثبتی به آموزش وجود دارد اما در چگونگی آموزش، کیفیت و رشته ها حساسیتی وجود ندارد و اگر این محاسبات بود امروز شاهد فعالیت این همه دانشگاه در کشور نبودیم.

وی افزود:دانشگاه فنی و حرفه ای بودجه ای که دارد بر اساس دانشجو است و امسال تلاش می کنیم تربیت تکنسین جدی تر گرفته شود.

صالحی عمرانی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی چهار آموزشکده داریم، گفت: پایه های مهارتی چون هنرستان های کار و دانش در استان قوی نیست.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور سیاست این دانشگاه را فراهم کردن فرصت آموزش برابر در کشور برای همه برشمرد و افزود: شناسنامه برای کلیه دانشگاههای تابعه تهیه و فرصت های نابرابر آموزشی در کشور را استخراج خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از ۱۷۳ مرکز در کشور ۵۲ مرکز متعلق به خواهران بوده که امسال شورای گسترش پنج مرکز دیگر را نیز به بخش خواهران اضافه کرده است.

صالحی عمرانی بیان کرد: تمام تلاش ما راه اندازی مرکز خواهران در شهرستان فردوس است و باید با مطالعه علمی تر رشته های بروز را در دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ

پایه های مهارتی در استان قوی نیست

 

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار