رئيس پليس فتا استان اصفهان از شناسايى و دستگيرى فرد كلاهبردارى که با درج آگهی دروغین اجاره ویلا در سایت های تبلیغاتی مبلغ 7 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سيد مصطفي مرتضوي رئيس پليس فتا استان اصفهان بيان داشت : در پى مراجعه يكي از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پليس فتای استان و درخواست رسيدگى به شكوائيه خود مبنى بر كلاهبردارى مبلغ 7 ميليون ريال در يكى از سايت‌هاى تبليغاتي، پيگيرى موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه شاكى در تحقيقات اوليه در خصوص نحوه كلاهبردارى صورت گرفته اظهار داشت: در يكى از سايت‌هاى تبليغاتي به دنبال اجاره ويلا براى گذراندن تعطيلات پيش رو بوده كه پس از مشاهده يكى از آگهى‌ها و تماس با صاحب آگهي، مبلغ 700هزار تومان به عنوان بيعانه حساب صاحب ويلا واريز کردم و پس از آن شخص مورد نظر پاسخگو نبوده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اظهارات شاكى و انجام تحقيقات تخصصی كارشناسان پليس فتا متهم را شناسايى و پس از هماهنگى قضائى دستگير و به پليس فتا منتقل کردند.

سرهنگ مرتضوي با اشاره به اينکه متهم در مواجهه با ادله و مستندات، جرم خود را پذيرفت و عنوان داشت : اجاره ويلا بهانه اي براي كلاهبرداري از شهروندان و كسب درآمد بوده و تصاوير مربوطه را از طريق آگهي هاي مختلف فروش املاك به دست آورده و اقدام به درج آگهى کرده است.

رئيس پليس فتاي اصفهان شهروندان توصيه کرد: همانطور كه در قوانين سايت‌هاي تبليغاتي ذكر شده است اين سايت‌ها هرگونه انجام معامله را در بستر فيزيكى و بر عهده خريدار و فروشنده واگذار كرده‌اند، بنابراين شهروندان بايد پس از رويت كالا يا خدمات و احراز هويت هر يك از طرفين معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام كار يا خدمات انجام دهند تا گرفتار كلاهبرداران نشوند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.