فرمانده انتظامی شهرستان "خميني شهر" از شناسايی و دستگيری فرد کلاهبرداری که با ترفند فروش دستگاه جوجه کشی در فضای مجازی مبلغ 29 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"علی جعفري نژاد فرمانده انتظامی شهرستان "خمينی شهر گفت : در پی شكايت يكی از شهروندان مبنی بر اينكه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فريب داده و مبلغ 29 ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

 وی اظهار داشت : شاكی مدعی بود در يكی از سايت های تبليغاتی با يك آگهی در زمينه فروش يك دستگاه جوجه كشی مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار کرده كه از او مبلغ 29 ميليون ريال تقاضا می كند .

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد:فردشاكی نيز فريب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دريافت هيچ گونه مدرك و نشانی به حساب آن فرد شياد واريز می كند.

اين مقام انتظامی بيان داشت :ماموران پليس فتا با بررسی هاي تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسايی و در يك عمليات ضربتی دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر  به مردم توصيه كرد: قبل از خريد اينترنتی و واريز وجه به حساب فروشنده بايد اطلاعات كافی از سايت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خريداری شده بدست آورند و تا زمانی كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداری کنید.

 

انتهای پیام/م

کلاهبرداری اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.