وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران یکی از محور‌های مهم گفتگوی نتانیاهو در دیدار احتمالی‌اش با پوتین خواهد بود.

ایران، موضوع بحث دیدار احتمالی نتانیاهو و پوتینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس بخش اوراسیا در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران یکی از محورهای مهم گفتگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در دیدار احتمالی‌اش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، خواهد بود.

این مقام صهیونیست در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد ایران یکی از محورهای خیلی مهم گفتگو در این دیدار خواهد بود. او همچنین مدعی شد: ما پیش تر نیز گفته ایم که به ایران اجازه نخواهیم داد در منطقه و به ویژه در سوریه پایگاه های نظامی دایر کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد نتانیاهو امیدوار است یازدهم نوامبر در پاریس، پایتخت فرانسه، با پوتین دیدار کند. وی افزود جزئیات این دیدار هنوز مشخص نشده است. این در حالی است که وزیر امور قدس اشغالی پس از اظهارات مقام وزارت خارجه اسرائیل، اعلام کرد با توجه به برنامه ریزی جشن سالروز پایان جنگ جهانی اول در پاریس، امکان چنین دیداری بین پوتین و نتانیاهو وجود ندارد. این مقام صهیونیست گفت قوانین این گردهمایی مانع از برگزاری دیدارهای جداگانه دوجانبه می شود. او افزود نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور روسیه چندی پیش طی یک تماس تلفنی برای دیدار با یکدیگر ابراز تمایل کردند، اما تاریخ برگزاری این دیدار هنوز مشخص نشده است.

از سوی دیگر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، سی ام اکتبر سال جاری میلادی اعلام کرد پوتین در پاریس تنها با ترامپ دیدار خواهد داشت. او تصریح کرد گفتگوی میان پوتین و نتانیاهو احتمالا طی یک دیداری غیررسمی و کوتاه مدت خواهد بود.

جشن سالروز پایان جنگ جهانی اول یازدهم نوامبر سال جاری در پایتخت فرانسه برگزار می شود. سران سیاسی از  80 کشور جهان در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار