مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت:در ایام محرم و صفر حدود ۸۰ هزار زائر خارجی که بیشتر پاکستانی بودند در مسیر سفر به کربلای معلی در استان کرمان خدمات گرفته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام اسمائیل تدینی ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: اسکان و غذا از جمله خدماتی بود که در ایام محرم و صفر به زائران امام حسین (ع) داده می‌شد.

وی تصریح کرد: موکب‌های مردمی در مسیر حرکت زائران که عموما از کشور پاکستان وارد ایران شده بودند در شهر‌های فهرج ، بم ،ماهان ، بردسیر ، باغین و سیرجان ایجاد و به زائران خدمات می‌دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: در ایام محرم و صفر حدود ۸۰ هزار زائر خارجی در مسیر سفر به کربلای معلی در استان کرمان خدمات گرفته اند.

وی همچنین از وقف ۱۳۵ ملک در نیمه اول امسال در استان خبر داد و گفت: شهرستان کهنوج با ۲۹ وقف در صدر، زرند با ۱۸ وقف ،راور با ۱۳ وقف ، جیرفت با ۱۲ وقف و سیرجان و کوهبنان با ۱۰ مورد وقف در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

حجت الاسلام تدینی همچنین درباره املاک تاریخی وقفی نیز گفت: اوقاف نهایت همکاری را با میراث فرهنگی برای مرمت این آثار خواهد کرد و چنانچه میراث در زمینه کار‌های فنی و تخصصی با سرمایه گذار کنار بیاید میراث هم در این زمینه نهایت همکاری را خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین از دیدار‌های مردمی این اداره کل در اداره اوقاف شهرستان کرمان در هر بعداز ظهر خبر داد و گفت: کسانی که در زمینه امور وقفی مشکل دارند می‌توانند در این جلسات مشکلات خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

وقف ۱۳۵ ملک در نیمه اول امسال در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.