معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : برای تسهیل در جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مهرماه تا ۱۳ آبان‌ماه ظرفیت جابه‌جایی حدود ۱۲۳ هزار نفر از طریق حمل و نقل ریلی فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : امسال برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی از تهران به کرمانشاه و بالعکس هماهنگی‌های با شرکت حمل و نقل ریلی رجا صورت گرفت.

وی گفت : برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مهرماه تا ۱۳ آبان‌ماه، حدود ۱۷۶ رام قطار در مسیر تهران به کرمانشاه در نظر گرفته شد.

سالاری ظرفیت هر رام قطار را به طور میانگین ۷۰۰ مسافر اعلام کرد و افزود : بلیت‌ها از تهران تا مهران به صورت رفت و برگشت بود که بخشی از سفر به صورت ریلی و بخشی دیگر به صورت جاده‌ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد : اتوبوس‌های کرمانشاه روی خرید بلیتی که زائران کرده بودند، آن‌ها را از کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس جابه‌جا می‌کردند.

سالاری گفت : از ۲۷ مهرماه تا ۱۳ آبان‌ماه برای تسهیل در جابه‌جایی زائران اربعین حسینی ظرفیت جابه‌جایی حدود ۱۲۳ هزار نفر از طریق حمل و نقل ریلی فراهم شد و با توجه به ازدحام جمعیت یک رام قطار به صورت رایگان مسافران را از کرمانشاه به سمت تهران جابه‌جا کرد.

وی قیمت بلیت‌ها برای زائران اربعین را از ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۳۰ هزار تومان اعلام و دلیل اختلاف قیمت را در ارائه کیفیت خدمات با توجه به درجه قطار‌ها بیان کرد.

 

 

انتهای پیام/د

یک رام قطار به صورت رایگان مسافران را از کرمانشاه به سمت تهران جابه‌جا کرد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.