بخشدار ماهیدشت گفت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی محور ماهیدشت به کرمانشاه بیشترین تردد زائران را دارد.

حیدریان بخشدار ماهیدشت  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: شهر ماهیدشت با توجه به اینکه در مسیر تردد زوار اربعین قرار گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است و این افتخار را داریم که پذیرایی بیشترین زائرین  را داشته باشیم.

هم اکنون ترافیک تردد زوار پرحجم اما روان /خدمت ر سانی به 15 هزار زوار در روز


وی با  بیان اینکه  محور مواصلاتی ماهیدشت بیشترین حجم تردد زوار را دارد گفت: خوشبختانه با کمک نیروهای انتظامی و بسیج شهرداری و بخشداری شاهد ترافیک روان هستیم وتاکنون مشکلی در زمینه ترافیک نداشتیم.

وی گفت: در مسیر رفت  خدمت رسانی به  روزانه ده هزار زائر  انجام می شد و با توجه به افزایش تردد  این میزان در مسیر برگشت افزایش یافت و اکنون روزانه 15 هزار تا 30 هزار  زوار در ماهیدشت خدمت رسانی می شوند.

هم اکنون ترافیک تردد زوار پرحجم اما روان /خدمت ر سانی به 15 هزار زوار در روز


وی بیان کرد:19 موکب و ایستگاه صلواتی در بخش ماهیدشت برای پذیرایی از زوار برپاشده است و  تمام ادارات به صورت شبانه روزی باز هستند و امادگی اسکان اضطراری زائران را دارند و هم چنین یک مدرسه و مسجد نیز برای  تجهیز شده است.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان برای جلوگیری از ترافیک گفت: با کمک دستگاه های مربوطه  دسنفروشان ساماندهی شدند و مکانی برای آن ها در نظر گرفته شده که اگر زوار اقدام به خرید کردند ترافیکی به وجود نیاید.
هم اکنون ترافیک تردد زوار پرحجم اما روان /خدمت ر سانی به 15 هزار زوار در روز

وی هم چنین از خدمت رسانی نیروهای پزشکی به زوار خبر داد و گفت:درمانگاه شبانه روزی جامع سلامت ماهیدشت  به صورت  شبانه روزی  خدمات درمانی به زوار ارائه می دهد.

 

انتهای پیام/ز

 بیشترین حجم تردد در محور ماهیدشت به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.