معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: ورزش بانوان در ادارات گسترش یابد.

ورزش بانوان در ادارات گسترش یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال ادارات استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با تاکید بر لزوم توجه به ورزش در ادارات بیان کرد: ورزش موجب سلامتی و تندرستی و نشاط اجتماعی می‌شود و گسترش ورزش در ادارات و نهاد‌ها موجب پویاتر شدن کارکنان و افزایش نشاط می‌شود.

سعید زرین فر افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ادارات و نهاد‌ها در ایجاد سلامتی و نشاط و همچنین ایجاد مودت و دوستی بین کارکنان بسیار موثر است و امیدوارم این گونه مسابقات تداوم یابد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش ورزش بانوان در ادارات خاطر نشان کرد: گسترش ورزش بانوان در دستگاه‌های مختلف اجرایی مورد تاکید است و از مدیران انتظار داریم به ورزش در سطح ادارات اهمیت بیشتری بدهند.

زرین‌فر ابراز داشت: گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه و ترغیب خانواده‌ها به مشارکت در ورزش امری بسیار مهم و ضروری است و از متولیان امر می‌خواهیم در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.

مسئول ورزش استانداری بوشهر نیز با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیان کرد: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی با شرکت ۶ تیم از اول آبان ماه امسال آغاز و امروز شاهد اختتامیه این مسابقات هستیم.

کاظم خرمایی نژاد افزود: در این مسابقات تیم‌های فوتسال استانداری بوشهر، گمرک، امور مالیاتی، نظام مهندسی، اتاق اصناف و برنامه و بودجه شرکت کردند.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم اتاق اصناف به عنوان قهرمانی و تیم استانداری بوشهر نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/م

ورزش موجب سلامتی و تندرستی و نشاط اجتماعی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.