پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی قروچای دهگلان در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بهره برداری رسید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی فرامرزی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی قروچای واقع در شهرستان دهگلان احداث، تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پایگاه که از مصوبات برنامه ششم توسعه بود، پنجاه وهفتمین پایگاه فوریت‌های پزشکی و سی وچهارمین پایگاه جاده‌ای استان است که از اول آبان ماه سالجاری در تمامی اوقات شبانه روز با حضور ۲ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس و با استفاده از تجهیزات کامل آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد.

فرامرزی بیان کرد: هدف اصلی از راه اندازی این پایگاه که در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر دهگلان، در مرکز بهداشتی درمانی قروچای واقع شده است، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومین حوادث جاده‌ای در محور مواصلاتی دهگلان به سنندج و محور فرعی دهگلان به حسین آباد و روستا‌های اطراف می‌باشد.

گفتنی است؛ در حال حاضر در شهرستان دهگلان علاوه بر پایگاه مذکور، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی دیگر شامل یک پایگاه جاده‌ای روستایی و یک پایگاه شهری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/م

بهره برداری از  پایگاه فوریت‌های پزشکی قروچای  از توابع شهرستان دهگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.