رندرهای جدیدی از اوپو A7 در فضای مجازی رؤیت شد

شایعات زیادی درباره گوشی آینده شرکت اوپو یعنی A7 وجود دارد که بر این اساس، رندرهای جدید از آن ساخته شده که در فضای مجازی رؤیت شد.

رندرهای جدیدی از اوپو A7 در فضای مجازی رؤیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی اوپو A7 یکی از گوشی‌های آینده است که به نظر می‌رسد شرکت سازنده آن علاقه دارد دوره شایعات درباره A7 بیشتر شود تا زمانی که ساعت دقیق رونمایی از آن برسد. پیش از این برگه مشخصات این گوشی در فضای مجازی لو رفته بود و مشخص شده است که این گوشی مدل تازه طراحی شده Realme 2 است و قرار است یک ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر خود دارد.

تفاوت دیگری که بین Realme 2 و A7 وجود دارد به نظر می‌رسد انتهای این دستگاه باشد. در حالی که نسخه قبلی این گوشی دارای الگوی ژئومتریک در طراحی خود بود و در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی در دسترس بود، دیده شده است که مدل جدید آن در رنگ‌های طلایی تولید خواهد شد. اوپو A7 تنها یک گزینه جدید به رنگ‌های انتخابی اضافه خواهد کرد و آن هم یک نوع دیگر آبی خواهد بود.

خط‌هایی که در قاب پشتی Realme 2 دیده می‌شدند، دیگر در A7 وجود نخواهند داشت اما A7 طراحی جالبی را برای پنل پشتی خود به مشتریان ارائه خواهد کرد که به نظر خط‌ها و باندهای عمودی هستند. با توجه به دیگر رندرهایی که از این گوشی ساخته شده بودند، این احتمالا با رنگ عرضه این گوشی فرق خواهد کرد. گفته می‌شود زیر لایه رنگی پنل پشتی این گوشی یک لایه بسیار باریک از شیشه وجود خواهد داشت.

فراتر از طراحی این گوشی، اوپو A7 از نظر مشخصات بسیار شبیه Realme 2 خواهد بود. دوربین سلفی A7 ارتقا یافته است و قدرت آن 16 مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی، پردازنده Snapdragon 450، حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی آن اشاره کرد. دوربین اصلی اوپو A7 دوگانه و با قدرت‌ها 13 و 2 مگاپیکسل خواهد بود. باتری این دستگاه هم 4230 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

انتظار می‌رود این گوشی در 13 نوامبر وارد بازار چین شود و با قیمت حدود 230 دلار عرضه شود.

در ادامه تصاویر دیده شده از رندر اوپو A7 در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

رندرهای جدیدی از اوپو A7 در فضای مجازی رؤیت شد

رندرهای جدیدی از اوپو A7 در فضای مجازی رؤیت شد


بیشتر بخوانید: مشخصات اوپو A7 فاش شد


انتهای پیام/

رندرهای جدید اوپو A7 در فضای مجازی را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار