مشخصات اوپو A7 فاش شد

مشخصات لو رفته از گوشی اوپو A7 نشان می‌دهد که این گوشی ویژگی‌هایی شبیه Realme 2 خواهد داشت.

مشخصات اوپو A7 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که درباره گوشی جدید اوپو به نام A7 شایعات زیادی به گوش می‌رسد پس اطلاعاتی که به تازگی از این گوشی در فضای مجازی لو رفته، چندان غافلگیرکننده نیست. این اطلاعات لو رفته از اوپو A7 تمام اطلاعاتی را که پیش از این پیش‌بینی شده بود، تأیید می‌کند اما تصویر لو رفته از آن، گوشی جدید اوپو را در رنگ طلایی نشان می‌دهد.

مشخصات و طراحی اوپو A7 بسیار شبیه به Realme 2 است پس می‌توان گفت اوپو A7 نام دیگری برای Realme 2 است که برای بازار چین در نظر گرفته شده است. همان صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن +HD از نوع IPS برای A7 در نظر گرفته شده است که بالای آن یک بریدگی قطره‌ای قرار دارد.چیپست پردازنده Snapdragon 450 همراه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی وظیفه هدایت این گوشی هوشمند را بر عهده خواهند داشت.

دوربین دوگانه‌ای که در پنل پشتی اوپو A7 تعبیه شده دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور دوم 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است در حالی که دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل قدرت خواهد داشت. این گوشی با باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی کار خواهد کرد و اندروید 8.1 Oreo به عنوان سیستم عامل به صورت پیش فرض انتخاب شده است.

البته ناگفته نماند که ابعاد این گوشی با اندازه‌های 156 در 75.4 در 8.1 میلیمتر با جرم 158 گرم با Realme 2 تفاوت دارد و می‌توان گفت تنها مشخصه متفاوت A7 با نسل قبلی خود است. بر اساس منابعی که این مشخصات را لو داده‌اند، A7 در تاریخ 13 نوامبر و با قیمت 230 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید.

در ادامه تصویری لو رفته از نسخه طلایی oppo A7 را مشاهده می‌کنید.

مشخصات اوپو A7 فاش شد


بیشتر بخوانید: شرکت اوپو در ارائه مشخصات فنی گوشی Find X تقلب کرده است!


انتهای پیام/

اوپو A7 مشخصاتی شبیه به Realme 2 دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار