رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دولت آمریکا زوال پذیر و پوشالی است و آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و این ادبیات امام ما در برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، صبح امروز در سخنرانی ۱۳ آبان که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم مانند، تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال ۵۸ به وسیله دانشجویان خط امام، در آن به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: در زمان گذشته مردم ایران با این سابقه کهن فرهنگی تحقیر شدند، ولی هرگاه یک آمریکایی خطایی انجام می‌داد از هرگونه تنبیه، مصون بود.

ادیانی گفت: این ما هستیم که اکنون با آمریکا مشکل داریم، زیرا هم مبنای قرآنی و هم مبنای روایی ما و هم تجربه تاریخی ما نشان می‌دهد که نمی‌توانیم با آمریکا سازش کنیم.

وی گفت: ما موشک‌هایی طراحی کردیم که قادر است منافع آمریکا را موشک باران کند و همچنین موشک‌های دوربردی که قادر هستند هرجا که اراده کنیم فرود بیاید.

ادیانی به تحریم‌ها هم اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها چیز جدید نیستی، ما فرزند عاشورا هستیم و اگر ما به تحریم اقتصادی تهدید کنند ما فرزند رمضان هستیم.

وی ادامه داد: جوانان سرمایه‌های کشور هستند و استفاده از ظرفیت آن‌ها راه برون رفت از مشکلات کشور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: طبق فرموده امام خمینی (ره) خداوند با صابرین است و این وعده در پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی افزود: دولت آمریکا زوال پذیر و پوشالی است و آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این ادبیات امام ما در برابر استکبار است.

ادیانی گفت: نباید مردم را از تحریم و آمریکا بترسانیم، چون ما توانسته ایم پیروز‌هایی متعددی را کسب کنیم.

وی افزود: همگان می‌دانند که آمریکا برای براندازی نظام اسلامی هر آنچه در توان داشته به میدان آورده و این در حالی است که ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را تحمل کرده ایم و با توکل به خدا از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/م
 

صحبت های رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.