نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه گرگان و استاندار گلستان از حضور مردم در حماسه ۱۳ آبانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان, در پیام آیت اله نورمفیدی و مناف هاشمی آمده است: خدا را شاکریم، این بار هم ملت غیور استان گلستان در کنار سایر ملت شریف در جای جای ایران اسلامی، با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و ثابت کردند که گذر ایام، روحیه استکبارستیزی این مردم را تضعیف نخواهد کرد و مردم عزیز ایران اسلامی هیچگاه از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این مرز و بوم دست بر نخواهند داشت.

لازم می‌دانیم از حضور تک تک شما مردم دلیر ایران اسلامی و مخصوصا استان گلستان به جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تشکر و قدردانی نماییم.

بی شک همه مسئولان نظام در هر مرتبه ای، قدردان پشتیبانی شما مردم از این انقلاب خواهند بود و تمام توان خود را برای عزت و سربلندی آن به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/فا

قدردانی امام جمعه گرگان  از حضور مردم در حماسه ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.