وان‌پلاس یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد

کمپانی وان‌پلاس با تولید گوشی پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T موفق به کسب رکورد جهانی گینس در جعبه‌گشایی دستگاه خود شد.

وان‌پلاس یک رکورد گینس به نام خود ثبت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وان‌پلاس از حالا به بعد دارنده رکورد بیشترین شمار افرادی است که به صورت همزمان گوشی این شرکت را جعبه‌گشایی کرده‌اند. رکورد جهانی گینس نام این کمپانی را در کتاب خود ثبت کرد.

این کمپانی در تاریخ اول نوامبر یک مراسم در هند برگزار کرد. شرکت‌کنندگان در این رویداد تعدادی از اولین مشتریانی بودند که در هند OnePlus 6T را خریداری کرده بودند. این مراسم برای شکستن رکورد در Richardson and Cruddas شهر بمبئی برگزار شد و صاحبان OnePlus 6T و اعضای انجمن این کمپانی دور هم جمع شده بودند.

این رکورد در روز اول نوامبر و ساعت 8:30 شب به وقت محلی بمبئی انجام شد و امروز، وان‌پلاس صاحب رکورد 559 نفر برای جعبه‌گشایی گوشی هوشمند جدید این شرکت به صورت همزمان است. این رکورد به تازگی توسط سازمان رکورد جهانی گینس تأیید شده است.

وان‌پلاس در ارائه خدمات یک شرکت بزرگ به حساب می‌آید و این مراسم بهانه‌ای بود تا طرفداران این شرکت به صورت همزمان با هم جمع شوند. کمپانی وان‌پلاس صدها طرفدار خود را در مراسم معرفی هند این شرکت دعوت کرده بود که در 31 اکتبر برگزار شد. در این مراسم اعضای انجمن وان‌پلاس در کنار حضور در مراسم، دستگاه را امتحان کردند و با کارکنان وان‌پلاس زمان خود را گذراندند. همچنین آن‌ها زمان داشتند تا با پایه‌گذار وان‌پلاس، کارل پی صحبت کنند.

در ادامه، تصویری را مشاهده می‌کنید که پس از اعطای مدرک رکورد جهانی گینس به وان‌پلاس از اعضای کارکنان این شرکت گرفته شده است.

وان‌پلاس یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد


بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند OnePlus 6T رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

کمپانی وان‌پلاس رکورد جعبه‌گشایی همزمان جهان گینس را به خود اختصاص داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار