تصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شد

تصاویر و ویدئوی فاش شده از پرچمدار آینده وان‌پلاس، OnePlus 6T طراحی ظاهری این گوشی را لو دادند.

تصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه اکتبر ماه شلوغی برای کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند خواهد بود چرا که تولید کنندگان زیادی حاضر تا محصولات خود را در این ماه معرفی کنند. شرکت وان‌پلاس در نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرد که حاضر است پرچمدار جدیدی به نام OnePlus 6T را روانه بازار کند. OnePlus 6T آماده شده است تا ماه بعد توسط کمپانی سازنده خود معرفی شود. روز گذشته تصاویر لو رفته از رندرهای این گوشی، ظاهر آن را فاش کردند.

طراحی OnePlus 6T نسبت به نسخه پیشین خود یعنی OnePlus 6 تقریبا دست نخورده باقی مانده است به جز یک تفاوت اصلی و آن بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن است. این گوشی از نظر ظاهر شبیه گوشی R17 Pro اوپو تولید شده است. البته تغییر دیگری که در 6T نسبت به نسل گذشته آن دیده می‌شود، اندازه آن است. این پرچمدار با نمایشگر کمی بزرگتر از نسل قبل خود، به اندازه 6.4 اینچ تولید خواهد شد که توسط شیشه Gorilla Glass 6 محافظت می‌شود. این مسئله همچنین باعث کاهش نسبت صفحه به بدنه خواهد شد.

تصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شدتصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شد

تفاوت اصلی دیگر 6T این است که ممکن است این گوشی اولین گوشی ضد آب وان‌پلاس باشد. کارل پی، مدیرعامل وان‌پلاس در مورد این گوشی تأیید کرده است که 6T جک 3.5 میلیمتری هدفون نخواهد داشت. جک صدا از اولین محصول وان‌پلاس روی گوشی‌های این شرکت قرار داشت. به دلیل فاقد بودن این گوشی از جک صدا وان‌پلاس بهانه دیگری نمی‌تواند داشته باشد که 6T را ضد آب تولید نکند.

پیش از این، شایعاتی وجود داشت که 6T مانند Oppo R17 Pro دارای دوربینی سه‌گانه خواهد بود. با وجود شعار شرکت وان‌پلاس برای برند آن، «قیمت پایین/ارزش بالا»، برای این گوشی دوربین دوگانه در نظر گرفته است. پس از همه این تفاسیر، اسکنر اثر انگشت این گوشی قیمت آن را کمی بالا برده است.

این گوشی با چیپست پردازنده Snapdragon 845 تولید خواهد شد و انتظار داریم که با دو رم 6 و 8 گیگابایتی و دو حافظه جانبی 64 و 128 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شود. همچنین انتظار می‌رود که 6T با حافظه 256 گیگابایتی هم تولید شود. دوربین‌های این گوشی هم احتمالا قدرت 16 و 20 مگاپیکسلی خواهند داشت. OnePlus 6 آخرین بار به اندروید 9.0 Pie آپدیت شد و با این وجود پیش‌بینی می‌شود 6T هم با اندروید پای وارد بازار شود.

تصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شدتصاویر و ویدئوی طرح‌های مفهومی OnePlus 6T فاش شد

گفتنی است، وان‌پلاس هنوز تاریخ و مکانی برای معرفی رسمی OnePlus 6T اعلام نکرده اما اطلاعات جدیدی که از دعوتنامه این کمپانی برای گوشی خود چاپ کرده، تاریخ 17 اکتبر دیده می‌شود. وان‌پلاس باید تا هفته بعد این تاریخ را تأیید کند.

در ادامه می‌توانید طرح مفهومی از پرچمدار جدید وان‌پلاس، OnePlus 6T را مشاهده کنید که به تازگی لو رفته است.


بیشتر بخوانید: تاریخ‌سازی اپل / سیر تکاملی گوشی‌های اپل در طول تاریخ


انتهای پیام/

تصاویر و ویدئوی رندر OnePlus 6T را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار