رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: مقاومت ملت، هژمونی و قدرت آمریکا را به چالش کشیده است.

آنچه امروز در صحنه منطقه می‌بینیم شکست مفتضحانه آمریکاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در اجتماع باشکوه مردم کرمانشاه با یادآوری خاطرات مهم ۱۳ آبان گفت: تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳ و شهادت دانش‌آموزان و دانش‌جویان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر امام انقلاب دوم لقب گرفته شد که نقطه عطفی در حرکت انقلاب و صیانت از کیان نظام و انقلاب بود.

وی افزود: سه نظریه برای رویارویی با استکبار وحود دارد، نظریه اول تسلیم است و می‌گویند وقتی توان کافی و عِده و عُده شما در برابر استکبار توازن ندارد تسلیم شوید و نظریه دوم هم می‌گوید تعامل داشته باشید و از کنار دشمن عبور کنید و در برابر دشمن قرار نگیرید؛ قطعا این راه هم به تسلیم کشیده می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بیان داشت: سومین راه ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های استکباری جهان اسلام بوده که سیره و سنت پیامبر (ص) است که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده در طول این ۴۰ سال بر آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه دستاورد راه اول ذلت و خفت و خواری است، تصریح کرد: امروز وضعیت رژیم آل سعود را ببینید کهدر ذلت‌بارترین حالت ممکن قرار گرفته است و شخصی مثل ترامپ آن‌ها را تحقیر و توهین می‌کند و اموال مسلمین را به غارت می‌برد، اما کوچکترین حرکتی نمی‌توانند انجام دهند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: می‌دانیم تنها در نیمه دوم قرن بیستم آمریکا به ۲۲ کشور از جمله کره شمالی، لبنان، ویتنام، کوبا، آنگولا و... حمله مستقیم داشته و در ۱۸ کشور دخالت غیرمستقیم داشته و ایران جزو این ۱۷ کشور است که بیشتریت دخالت را داشته است.

وی تصریح کرد: اگر نبود تدبیر رهبران انقلاب و استقامت مردم، امروز ما در صحنه بین‌المللی در ذلت بودیم و ما را از صحنه خارج می‌کردند، ولی امروز به عنوان یک ملت انقلابی و پیشتاز در عرصه مقاومت در دنیا مطرح هستیم.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: ما برای ایستادگی در برابر آمریکا مبانی و استدلال داریم، تضاد ما با آمریکا ماهوی است، شکلی نیست؛ آمریکا با اساس دین مخالف و دنبال سلطه است، ولی ما دنبال حقیقت و ارزش‌ها هستیم و این دو چیز از دو جنس است.

وی با بیان اینکه تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و نه تاکتیکی و سلیقه‌ای افزود: تضاد ما قائم به شخص نیست و هر جناحی بر سر کار بیاید، همان روش را دارد و فرقی بین دموکرات و جمهوری‌خواه نیست.

 

وی افزود: تضاد ما نگرشی و رفتاری است و امروز با دوگانگی رفتاری همچون «شهروند خوب، شهروند بد» و «پلیس بد و پلیس خوب» و «تروریست خوب و تروریست بد» مواجه هستیم؛ اگر مردم یمن قربانی شدند سکوت می‌کنند و اگر یک خبرنگار کشته شود دنیا را پر از تبلیغات می‌کنند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: آنچه امروز در صحنه منطقه می‌بینیم شکست مفتضحانه آمریکاست؛ ملت ایران بدانید که مقاومت شما موثر بوده و توانسته هژمونی آمریکا و قدرت آن‌ها را به چالش بکشاند و بشکند.

 

انتهای پیام/ز

 

تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و نه تاکتیکی و سلیقه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.