جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب ، با درایت رهبری و انسجام ملی ، دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده اند.

دشمنان به برکت خون شهدا نخواهند توانست کاری از پیش ببرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در جمع مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان گیلانغرب افزود: دشمن از این پس نیز به برکت خون شهدا نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ دینی انقلاب اسلامی ، فرهنگ سیاسی انقلاب و روحیه استکبارستیزی ملت ایران سه فاکتور مهمی است که باعث بیداری ملت ها شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مسیر خود را پیدا کرده و تا تفکر شهادت و استکبارستیزی و استقامت هست به شایستگی طی طریق خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز انقلاب اسلامی با عبور از مرزها ، بر جان و روح ملت ها حاکم شد و به الگویی برای همه ملت ها تبدیل شده است.

سردار سرتیپ پاسدار نوری ، در پایان با قدردانی از زحمات سرهنگ «بهروز خوشبخت» فرمانده سابق آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابتخواه گیلانغرب ، سرهنگ «سیروس قنبری» را به فرماندهی جدید این آموزشگاه معرفی کرد.

انتهای پیام/ز



معرفی  فرمانده جدید آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابتخواه گیلانغرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.