جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت:۷ فروشگاه متخلف عرضه لوازم و سموم کشاورزی در شهرستان عنبرآباد پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محسن محمدی زاده ،جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از پلمب۷فروشگاه عرضه لوازم و سموم کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه قضائی با فروشندگان سموم غیرمجاز و تهدیدکنندگان علیه بهداشت و سلامت عمومی برخورد قاطع قضائی خواهد کرد.

محسن محمدی زاده اظهار داشت:در بازدید از فروشگاه‌های عرضه لوازم و سموم کشاورزی تعداد ۷ فروشگاه به دلایل مختلف از جمله نداشتن جواز کسب، فروش سموم قاچاق، گرانفروشی و فروش سموم و کود تاریخ گذشته و غیرمجاز در صبح امروزپلمب شدند.

وی اظهار داشت:با توجه به اینکه استان کرمان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است نداشتن آگاهی بعضی از کشاورزان از چگونگی مصرف سموم و نهاده‌های کشاورزی یکی از مشکلات این حوزه است چرا که حضور دلالان در این زمینه سبب ورود سموم غیر استاندارد از مبادی غیر رسمی و به وجود آمدن مشکلاتی در عرضه سموم استاندارد می‌شود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع داشتن مسئول فنی در کنار اخذ مجوز‌های لازم برای فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی ضرورت دارد، اما مشاهده می‌شود تعداد زیادی از این مراکز بدون داشتن مسئول فنی درحال فعالیت هستند.

محمدی زاده افزود:کشاورزان سموم و سایر نهاده‌های کشاورزی را از عاملان فروش مجاز و با نظارت کارشناس فنی مستقر در فروشگاه تهیه و فاکتور و برگ توصیه فنی کارشناس را نیز دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

پلمب فروشگاه های غیرمجاز لوازم کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار