رییس هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بردسیر با اشاره به تأثیر بازی های بومی و محلی در ایجاد همدلی، شور و نشاط در روستاها از برگزاری چندین دوره مسابقات و بازی های بومی محلی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا برومند، رییس هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بردسیر گفت: برگزاری بازی‌های بومی و محلی، یک همدلی و آشنایی بین جوانان روستاهای مختلف ایجاد کرده و با اجرای مسابقات مختلف نشاط، شادابی و سرزندگی را برای مردم روستاها به ارمغان آورده است.

وی هدف از برگزاری این مسابقات و بازی‌ها را ترویج ورزش در روستاها دانست و افزود: از آنجایی که بازی‌های پرتحرک و دسته جمعی عاملی برای تقویت کار گروهی به ویژه در میان نسل نوجوان وجوان است، اهمیت ویژه‌ای برای برگزاری بازی‌های بومی و محلی داده‌ایم و تمام تلاش خود را برای نشر و گسترش آن در شهرستان انجام خواهیم داد.

برومند تصریح  کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقات دوصحرانوردی، طناب کشی، فوتبال، فوتسال، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز و  هفت سنگ در دو بخش جوانان و نوجوانان با حضور تیم های روستاهای بخش مرکزی شهرستان بردسیر توسط هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسیر برگزارشد که در نهایت تیم های روستاهای سرملک، بابشگفت و طاهرآباد به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی از تلاش و حمایت  همه دست اندرکاران به ویژه مسیولان شهرستان به منظور برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و بومی محلی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری بازی های بومی و محلی در بردسیر به مناسبت هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار