سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۵ هزارو ۶۰۰ نفر از استان به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عباس سعیدی سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۵ هزارو ۶۰۰ نفر از استان به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که راهیان نور از مهمترین و تأثیرگذار‌ترین برنامه‌های تربیتی است که با هدف حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروزی اجرا می‌شود ، افزود: تمام فعالیت‌های ما باید با محوریت تربیت دانش آموزان انجام شود و برای رسیدن به این هدف والا مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از کمک ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر از جمله سپاه پاسداران استفاده می‌شود.

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: برنامه‌های امسال با محوریت مشارکت در راهپیمایی و و دعوت همه اقشار جامعه به شرکت در این مراسم در چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز و همراه به اردو‌های راهیان نور اعزام شده و سهمیه امسال ۵ هزار و ۶۰۰ نفر تعیین شده است که علیرغم کاهش سهمیه سعی برآن داریم تا کیفیت برگزاری این سفر تربیتی را بالاتر ببریم.

شورزاده با تأکید بر اینکه مقدمات یک اعزام با شکوه فراهم است، گفت:با رایزنی‌های انجام شده هماهنگی لازم برای اسکان دانش آموزان در اردوگاه قم با ظرفیت ۳۰۰ نفر انجام گرفته است و خانواده‌ها دغدغه‌ای از بابت اسکان بین راهی نداشته باشند.

انتهای پیام / ب 

اعزام دانش آموزان خراسان شمالی به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.