مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:جریمه 2 میلیاردو 250 میلیونی پرونده قاچاق لوازم خانگی در زنجان تأیید و قطعی شد

جریمه بیش از 2 میلیاردی پرونده قاچاق لوازم خانگی در زنجان تأیید و قطعی شدمدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون در استان زنجان  موفق به کشف و ضبط تعداد 81 دستگاه جارو برقی ،ماشین لباسشویی و یخچال ساید بای ساید شدند.

 ممیزی اظهارکرد:  راننده خودرو به‌عنوان متهم به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان  معرفی و پرونده به صورت خارج از نوبت تشکیل شد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه  را بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام  کرد و افزود:  قاچاق بودن محموله به‌دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم  محرز شد.

این مسئول ادامه داد: پس از سیر مراحل قانونی و بررسی مستندات موجود در پرونده، طبق حکم صادره، عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به‌میزان 2 میلیاردو 250  میلیون ریال  در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود:با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده در شعب تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز  مورد رسیدگی مجدد قرار گرفت. و در نهایت به‌دلیل صدور حکم بر اساس موازین صحیح قانونی، مفاد رأی صادره عینا تأیید و قطعی شد .

انتهای پیام/ن

کشف کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.