پرازنده Snapdragon 8150 در بنچمارک Geekbench رؤیت شد و نتایج رسمی کار این پردازنده 7 نانومتری اعلام شد.

نتایج بنچمارک Snapdragon 8150 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که صحبت از معرفی اولین گوشی تاشوی جهان توسط سامسونگ و ال‌جی بود، اولین گوشی تاشوی جهان با نمایشگری تاشو به نام FlexPai رونمایی شد. این گوشی همچنین اولین گوشی هوشمندی است که با پردازنده 7 نانومتری Snapdragon 8150 تولید شده اما صحبت‌های زیادی از این چیپست نیست. نمرات بنچمارک معروف جهان، Geekbench به این پردازنده، معدل عملکردی از آن به ما خواهد داد. نمرات بنچمارک Geekbench به عملکرد دستگاه FlexPai داده شده که مورد آزمایش قرار گرفته است.

چیپست 8150 بر اساس نسل جدید هسته‌های Kryo ساخته شده است. کوآلکام طراح اصلی مهندسی این تکنولوژی است اما شایعات حاکی از این است که این پردازنده دارای ترکیب 2+2+4 است و دارای ترکیب معمول 4+4 نیست. پردازنده Kirin 980 که با مهندسی 7 نانومتری خود به عنوان یک رقیب در بازار برای Snapdragon 8150 به حساب می‌آید دارای ترکیب سه شاخته‌ای است و مسئولیت‌ها را در هسته‌های این شاخه‌ها تقسیم می‌کند. دو هسته وظیفه اجرای ساده، دو هسته وظیفه سرعت پایدار و چهار هسته کوچک هم وظیفه پردازش تسک‌های عادی را دارند.

در هر صورت، نتایج یک پیشرفت خوب را نسبت به نسل گذشته این پردازنده‌ها، Snapdragon 845 نشان می‌دهند. همانگونه که مشخص است، این نمرات نمی‌توانند تا مرز نمرات هوآوی بروند و به هیچ وجه نمی‌توانند به اپل برسند. پردازش تک هسته‌ای A12 اپل غیرقابل رسیدن است. تصاویری که مشاهده می‌کنید، نمراتی است که پردازنده‌های گوشی‌های مختلف در بنچمارک معروف Geekbench کسب کرده‌اند و بهترین بخش برای Snapdragon مانند همیشه مربوط به پردازنده گرافیکی Adreno می‌شود. در هر صورت، باید منتظر ماند تا نتایج مختلف از بنچمارک‌های دیگر مشخص شود و امتیاز واقعی Snapdragon 8150 به صورت واقعی دیده شود.

در ادامه می‌توانید نتایج بنچمارک Geekbench را از Snapdragon 8150 در دو حالت چند هسته‌ای و تک هسته‌ای مشاهده کنید.

نتایج بنچمارک Snapdragon 8150 مشخص شد

نتایج بنچمارک Snapdragon 8150 مشخص شد


بیشتر بخوانید: اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

پردازنده 7 نانومتری Snapdragon 8150 در بنچمارک رؤیت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار