مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون دو میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۳ خانوار شهری و روستایی این استان، تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته اند.

بیش از 2 میلیون خانوار در خراسان رضوی از گاز طبیعی بهرمند هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سیدحمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۳۴ هزار و ۲۸۵ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند و در آینده با اتمام عملیات گازرسانی به ۶۱۰ روستای در حال انجام، ۷۷ هزار و ۵۵۴ خانوار دیگر به این رقم افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد خانوارهای شهری و روستایی تحت پوشش گازرسانی، خراسان رضوی گفت: از تعداد خانوارها، یک میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۳۳ خانوار شهری و ۴۵۱ هزار و ۹۹۰ خانوار نیز در سطح روستا‌ها ساکن هستند.

فانی افزود: هم اکنون از مجموع دو هزار و ۵۸۷ روستای واجد شرایط بهره مندی از گاز، ۸۳ درصد به شبکه سراسری متصل هستند و طبق پیش بینی‌های انجام شده در سال آینده شاهد ارتقای این رقم به ۵/۹۷ درصد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر در بخش شهری نیز ۹۹/۹ درصد جمعیت این بخش از نعمت گاز بهره‌مند هستند و با اتصال دو شهر بار و همچنین سمیع آباد که به تازگی از بخش به شهر تغییر وضعیت داده شده، شاهد نفوذ ۱۰۰ درصدی این نعمت الهی در سطح شهر‌های استان خواهیم بود.
 
خراسان رضوی رتبه دوم تعداد مشترکین گاز کشور را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

 بهرمندی ۹۹/۹ درصد جمعیت شهری خراسان رضوی از نعمت گاز

برچسب ها: گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.