استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و ارتقا رفاه و آسایش مردم از جمله مبانی عملی مدیران باید باشد و در این راستا باید همه ظرفیت‌ها و توان خود را به کار گیریم.

از مبانی عملی مدیران خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در سفرخود به شهرستان جوین در مراسم بهره برداری از چند طرح عمرانی و پروژه‌های گازرسانی این شهرستان گفت: باید همه مردم، بخش‌های خصوصی، دولتی و حاکمیتی با درک شرایط امروز، برای توسعه خدمت رسانی، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور در کنارهم گام برداشته و تلاش کنند.

وی افزود: همانگونه که در زمان هشت سال دفاع مقدس همه در کنارهم قرار گرفتیم و با اتحاد و انسجام توام با سربلندی و عزت آن دوران را پشت سر نهادیم امروز هم باید یکدلی و تقویت روحیه همدلی در سایه عنایت حق تعالی و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب این دوره را نیز پشت سر نهیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: یادمان نرود که در سایه خداباوری و اعتقاد به توانمندی‌های خود با حفظ وحدت کلمه و انسجام برای سربلندی این کشور و مردم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

رشیدیان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است که باید با تلاش برای ارتقا خدمات و رضایتمندی مردم، قدردان این توفیق باشیم.

انتهای پیام // ف. ک


تلاش برای توسعه و آبادانی کشور با خدمت به مردم و درک شرایط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.