معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام بیش از ۱۶۰ مبلغ به مناطق محروم این استان برای تبلیغات مذهبی در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر و ایام گرامیداشت وقف، بیش از ۱۶۰ نفر مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم به مناطق محروم و مدارس شهر شیراز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: قبل از این و در ابتدای ماه محرم و در اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی، ۲۱۰ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰۰ مبلغ بومی برای انجام وظایف تبلیغاتی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه فارس به نقاط مختلف این استان و مناطق محروم اعزام شده بودند.

صفری گرایی اضافه کرد: هزینه‌های امر تبلیغ از طرف اجرای نیات واقفان خیراندیش انجام می‌گیرد و روحانیون اعزامی همچنین مساله ترویج وقف به عنوان حسنه ماندگار را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در طول سال و در مناسبت‌هایی مانند ماه رمضان نیز برنامه اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اعزام مبلغ دینی به مناطق محروم فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.