شیراز؛

اعزام مبلغ به مدارس

همزمان با دهه آخر صفر، 16 نفر از مبلغان اداره اوقاف به مدارس استان فارس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد علی برزگر مسئول اعزام مبلغ اوقاف استان فارس بیان کرد: از ابتدای اربعین حسینی 16 نفر از مبلغان دینی اداره اوقاف در دو ناحیه 2 و 4 آموزش و پرورش در مدارس استان اقدام به تبلیغ می کنند.  
وی خاطر نشان کرد: این مبلغان دینی با حضور در مدارس متوسطه مقطع اول و دوم تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر در کلاس های درس و تبلیغ چهره به چهره، دانش آموزان را با مباحث دینی و اجتماعی آشنا می کنند و پیرامون مشکلات دانش آموزان، آسیب های اجتماعی، پرسش و پاسخ  و ارتقا سطح معارف و تقویت فضای معنوی دانش آموزان در خصوص مسائل گوناگون سخنرانی می کنند .  
حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه این اقدام فرهنگی نسبت به پارسال سه کارکرد ویژه داشته است افزود: حضور همه روحانیون در مدارس تحت پوشش، برپایی خیمه های معرفت دینی و حضور مبلغان در این خیمه ها و پوشش یک ناحیه دیگر در استان از سه کارکرد ویژه این اقدام فرهنگی در مقایسه با پارسال است.
وی در خصوص این خیمه های معرفت دینی بیان کرد: 18 خیمه معرفت دینی در محل آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) تا شهادت امام رضا(ع) برپا خواهد بود که این خیمه ها شامل غرفه های کودک، رسانه،  مشاوره خانواده و تحصیلی، طب سنتی اسلامی و غرفه خلاقیت و شکوفایی است که از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب پذیرای زائران هستند .  
این مبلغان با تحصیلات حوزوی و با تخصص‌های مختلف علاوه بر تبلیغ چهره به چهره با دانش آموزان، پاسخگوی سوألات آنها هستند.
انتهای پیام/ن

برچسب ها: اعزام ، مبلغ ، مدارس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار