به مناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام۲۰۰ مبلغ علوم دینی در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی به نقاط مختلف استان فارس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و برپایی خیمه عزای حسینی ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در غالب برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در بقاع متبرکه، مساجد، امامزادگان، حسینیه و تکایا و نقاط مختلف شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی ۲۰۰ روحانی مبلغ در غالب طرح اعزام مبلغ به استان فارس و شهر مقدس شیراز اعزام شدند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این مبلغین با عزیمت به نقاط محروم استان فارس نسبت به اجرای برنامه‌های عزاداری و روضه خوانی سیدالشهداء (ع) و اجرای نیات واقفین خیراندیش و برپایی خیمه‌های معرفت دینی، ارائه خدمات رایگان متنوع فرهنگی مذهبی به زائران و بقاع متبرکه و عزاداران امام حسین (ع) می‌پردازند.

وی بیان کرد: همچنین تا پایان دهه اول محرم و روز عاشورا از نقاط مختلف در محل‌های تبلیغی حضور خواهند داشت و پس از اجرای ویژه برنامه‌های عزاداری و شام غریبان اباعبدا... حسین (ع) به شهر مقدس قم باز میگردند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: استان فارس از جمله استان‌هایی است که در ایام محرم و صفر و شهادت ائمه اطهار بیشترین تعداد اعزام مبلغ را به خود اختصاص می‌دهد که علاوه بر این تعداد مبلغ غیر بومی در حدود ۲۰۰ مبلغ بومی از روحانیون متخصص و مسلط به احکام و امور دینی اداره کل اوقاف استان فارس را در اجرای برنامه‌ها یاری می‌کنند.
انتهای پیام/ر

اعزام مبلغین دینی به استان فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار