دو نفر شکارچی که به قصد شکار وارد محدوده پارک ملی تندوره درگز شده بودند، قبل از شکار توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان مستقر در پاسگاه تیوان دستگیر شدند.

دو شکارچی قبل از شکار در تندوره دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی تیوان در حال گشت و پایش شبانه حوزه استحفاظی، متوجه تردد دو نفر در محدوده پارک ملی تندوره درگز شدند که پس از بررسی موضوع، وارد عمل شده و موفق به دستگیری ۲ نفر شکارچی غیرمجاز شدند.

وی ادامه داد: از این ۲ نفر یک قبضه سلاح ساچمه زنی، تعدادی فشنگ چهار پاره، دوربین چشمی، پرژوکتور و سایر ادوات مربوط به شکار کشف و ضبط شد.

اصلاحی با بیان این که متخلفان دستگیر شده به قصد شکار غیر مجاز پستانداران وحشی وارد محدوده این پارک شده بودند، افزود: این افراد با هوشیاری ماموران یگان، قبل از هر گونه اقدامی برای شکار دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: متخلفان قصد داشتند با استفاده از تاریکی هوا وارد پارک شوند که با حضور ماموران مواجه شدند.

اصلاحی افزود: متخلفان مزبور با تشکیل پرونده تخلفی، به دادسرای شهرستان درگز معرفی شدند.
 
انتهای پیام// ه.ز

 

 با تشکیل پرونده تخلفی، متخلفان به دادسرای شهرستان درگزتحویل داده شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.