اولین دوره رقابت‌های ساحلی در رشته‌های تیمی زورخانه ای، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی با عنوان جام ۲۳۰۰۰ هزار شهید به میزبانی استان اصفهان برگراز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اولین دوره رقابت‌های ساحلی در رشته‌های تیمی زورخانه ای، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی نوجوانان کشور از صبح روز دوشنبه هفتم آبانماه با حضور ورزشکاران سراسر کشور در مجموعه ورزشی پارک ناژوان اصفهان برگزار شد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران استان های، اصفهان، فارس، یزد، کردستان، همدان، قم، مازندران و گلستان حضور یافتند و در سه رشته تیمی زورخانه ای، مهارت فردی در سه وزن ۵۰-، ۷۰- و ۷۰+ کیلوگرم و کشتی پهلوانی در ۴ وزن ۶۰-، ۷۰-، ۸۰- و ۸۰+ با هم به رقابت پرداختند.

کردستان با ۱۰ نماینده در این رقابت‌ها حضور یافت و توانست با کسب ۲۶ نشان رنگارنگ سکوی نائب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رشته تیمی زورخانه‌ای اصفهان با کسب ۱۵۶ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، کردستان با ۱۴۰ امتیاز دوم شد و مازندران با کسب ۱۲۴ امتیاز سوم شد.

در نتایج بخش انفرادی آرتین زندی در وزن ۵۰- کیلوگرم یک نشان طلای بخش کباده و یک نشان برنز بخش سنگ را بدست آورد، وریا نوری در رشته سنگ و چرخ چمنی وزن ۷۰+ کیلوگرم دو نشان برنز و در کشتی پهلوانی یکنشان نقره را کسب کرد و فرید عثمانی در بخش سنگ وزن ۷۰- کیلوگرم یک نشان برنز را به خود اختصاص داد.

همچنین در وزن ۷۰+ کیلوگرم آروین رحمانی در رشته کباده، میل بازی و در رشته کشتی پهلوانی ۸۰- کیلوگرم موفق به کسب سه نشان برنز شد.

در رشته چرخ تیز وزن ۷۰+ کیلوگرم امیر کریمی توانست مقام سوم را بدست آورد و در رشته میل بازی متین مراد کریمی و میثم طالبی در اوزان ۵۰- و ۷۰- کیلوگرم دو نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

در رشته رشته کشتی پهلوانی ۷۰- کیلوگرم نیز بهمن مرادیان به یک نشان برنز دست یافت.

در نتایج تیمی این مسابقات تیم کردستان در مجموع سه بخش تیمی زورخانه، کشتی پهلوانی و مهارت‌های فردی بر سکوی نائب قهرمانی قرار گرفت، اصفهان مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های مازندران و یزد مشترکا سوم شدند.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی آرمین زندی و مربیگری ادریس گوشبر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و در پایان با ارزیابی کمیته مربیان ادریس گوشبر عنوان دوم مربی برتر را کسب کرد.

رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور در روز‌های ۶ و ۷ آبان ماه در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

کسب مقام نائب قهرمانی کردستان در رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ساحلی کشور

برچسب ها: کشتی ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.